Dlaczego warto mieć terminal płatniczy?

by admin

Jeszcze nie tak dawno główną barierą do założenia terminala w punktach handlowo-usługowych była wysokość opłaty interchange tj. tej, która trafiała do banku obsługującego wydaną kartę. W 2015r. obniżono mocno tę opłatę, dzięki czemu umożliwienie Klientom płatności bezgotówkowych w swoich punktach jest teraz dla Przedsiębiorców znacznie tańsze.

CO ZYSKASZ WRAZ Z WDROŻENIEM PŁATNOŚCI W SWOIM PUNKCIE

  • Zwiększysz swój utarg – klienci, którzy płacą kartą wydają więcej od 10 do nawet 30 %
  • Twoja oferta zyska na atrakcyjności – wiele osób rezygnuje z usługi lub zakupów, jeśli nie może zapłacić kartą. Tacy Klienci najczęściej już nie wracają.
  • Zmniejszysz koszt obsługi gotówki,
  • Zwiększysz bezpieczeństwo swoje lub/i pracowników poprzez ograniczenie ilości gotówki w kasie fiskalnej lub skrytce
  • Szybciej obsłużysz Klientów (np. znikną problemy z wydawaniem reszty),
  • Możesz zwiększyć wachlarz usług w oparciu o sam terminal płatniczy (tj. dostawić doładowania czy też opłacanie rachunków),
  • Zwiększysz prestiż swojej firmy – wizerunek nowoczesnej, podążającej za standardami i odpowiadającej na potrzeby Klientów.
  • Łatwo zintegrujesz terminal z innymi systemami operatora.

You may also like

Leave a Comment