Terminal Płatniczy do taxi

by admin

Fakt posiadania terminala płatniczego przez taksówkarza jest dzisiaj nie podważalnym wymogiem, choć wielu zwłaszcza tych starej daty uważa że jest nie potrzebny. Zatem czym ma się kierować taksówkarz przed decyzją o wyborze terminala płatniczego?

Najważniejsze jest to żeby terminal płatniczy był mobilny co jest oczywiste, ponadto ważne jest żeby terminal miał możliwość przyjmowania płatności BLIKiem, kartami zagranicznymi czyli usługą DCC oraz musi mieć funkcje

JAKIE DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI MUSI POSIADAĆ TERMINAL

Najważniejsze jest to żeby terminal płatniczy był mobilny co jest oczywiste, ponadto ważne jest żeby miał możliwość przyjmowania płatności BLIKiem, kartami zagranicznymi czyli usługą DCC oraz musi mieć funkcję NFC czyli płatnosci zbliżeniowe. Poza sztandarowymi opcjami typu przeciągnięcie karty czy włożenie jej do czytnika. Dobrze by było żeby taki terminal był bezpłatny.

 

Najlepszym rozwiązaniem dla taxi moim zdaniem jest terminal Smart Pos D220 w Programie Polska Bezgotówkowa

Pod warunkiem, że ma to być Twój pierwszy terminal w firmie i nie miałeś jeszcze zarejestrowanego terminala płatniczego na swój nr NIP możesz wnioskować o terminal płatniczy w ramach rządowego Programu Polska Bezgotówkowa. Dzięki temu masz możliwość odebrania do 3 darmowych terminali płatniczych, każdy z limitem do 100 000 zł przez rok czasu. Następnie terminal przechodzi na własność gdzie po darmowym roku płacisz niską prowizję tj. 0,69% od kart Visa oraz 0,79% od kart Mastercard, 0,3% BLIK.

 

Jak odebrać darmowy terminal dla taxi?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami pod numerem telefonu 508 254 396 lub skorzystasz z formularza zgłoszeniowego. Całą procedurę, która odbywa się online załatwiamy zdalnie, a Ty oczekujesz na terminal. Po pozytywnej analizie w Programie Polska Bezgotówkowa otrzymujesz w pełni skonfigurowany, gotowy do pracy terminal płatniczy. Środki księgowane są w 2 dni robocze.

You may also like

Leave a Comment