Visa uruchomiła usługę doradztwa kryptograficznego

by admin

Visa uruchomiła usługę doradztwa kryptograficznego

 

 

Visa, światowy lider w dziedzinie płatności cyfrowych, ogłosiła dziś uruchomienie ogólnoświatowej praktyki doradczej w zakresie kryptowalut, będącej częścią Visa Consulting & Analytics (VCA), aby pomóc klientom i partnerom ruszyć na ich własnej ścieżce do kryptowalut. Usługa pojawia się w momencie, gdy waluty cyfrowe zyskują świadomość społeczną – według badań opublikowanych dzisiaj przez Visa, świadomość kryptowalut wśród respondentów z decydentami finansowymi jest niemal wszechobecna – 94 proc. na całym świecie.

 Zrozumienie ekosystemu kryptowalut jest pierwszym krokiem dla instytucji finansowych, które chcą przyciągnąć lub zatrzymać istniejących klientów poprzez oferowanie kryptowalut, dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą penetrować NFT, lub dla banków centralnych eksplorujących waluty cyfrowe. Współpracując z ponad 60 platformami kryptowalut, globalna sieć konsultantów i ekspertów ds. produktów Visa posiada wiedzę specjalistyczną, która pomaga instytucjom finansowym w ocenie możliwości związanych z kryptowalutami, opracowywaniu konkretnych strategii i weryfikowaniu nowych doświadczeń użytkowników i innowacji, takich jak programy kryptowalutowe i portfele konsumenckie ze zintegrowanym CBDC.

 

„W ciągu ostatniego roku zaobserwowaliśmy poważną zmianę w myśleniu naszych klientów, od chęci eksploracji nowego obszaru i eksperymentowania z kryptowalutami po rzeczywisty rozwój strategii i planu produktu” – powiedział Carl Rutstein, dyrektor globalny Visa. Doradztwo i analityka. Visa współpracuje obecnie z klientami i partnerami we wszystkich regionach, w tym w Stanach Zjednoczonych, gdzie zespół Visa współpracuje z holdingiem UMB Financial Corporation.
 
„Przyjechaliśmy do Visa, aby dowiedzieć się więcej na temat waluty cyfrowej i przypadków użycia, które są najważniejsze dla różnych linii biznesowych, ponieważ będziemy ich używać dla naszych klientów w nadchodzących latach” – powiedziała Uma Wilson, wiceprezes wykonawczy, dyrektor ds. informacji i produkty w UMB Banku. „VCA pomogło nam zbadać plan strategiczny — od wyboru produktów i partnerów po kwestie międzybranżowe, takie jak technologia, finanse, ryzyko i zgodność”.

 

 Badanie Visa bada postawy konsumentów i akceptację kryptowalut

 
 

Zainteresowanie klientów budowaniem kryptowalut pojawia się w czasie, gdy nowa ankieta Visa pokazuje dużą świadomość kryptowalut i ich akceptację wśród konsumentów na całym świecie. W nowym globalnym badaniu The Crypto Phenomenon: Consumer Attitudes & Usage Visa odkryła, że prawie jedna trzecia respondentów bezpośrednio odniosła się do kwestii kryptowalut – jako narzędzia inwestycyjnego lub środka wymiany. Na całym świecie prawie 40 procent właścicieli kryptowalut stwierdziło, że jest prawdopodobne lub bardzo prawdopodobne, że zmienią swój główny bank na bank kryptowalutowy w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

 

„Kryptowaluty stanowią technologiczną zmianę w przepływie pieniędzy i własności cyfrowej” – powiedział Terry Angelos, starszy wiceprezes i globalny szef technologii finansowej w Visa. „Ponieważ konsumenci zmieniają swoje podejście do inwestowania, sposób korzystania z usług bankowych i swoje poglądy na przyszłość pieniądza, każda instytucja finansowa będzie potrzebować strategii kryptowalutowej”.

 Badanie Visa, które objęło ponad 6000 decydentów finansowych na ośmiu rynkach (Argentyna, Australia, Brazylia, Niemcy, Hongkong, RPA, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone), wykazało następujące wyniki:

 Nagłówki dotyczące kryptowalut mają wpływ. Świadomość kryptowalut jest niemal powszechna wśród uczestników badania, którzy mają wolną rękę w zarządzaniu finansami gospodarstwa domowego – 94 proc.

    Znaczący segment wykorzystuje lub inwestuje kryptowaluty. Prawie co trzecia osoba dorosła, która zna kryptowaluty, już je posiada lub używa. Większość z tej grupy (62 proc.) twierdzi, że w ciągu ostatniego roku korzystała z większej liczby kryptowalut.

Zaangażowanie jest większe na rynkach wschodzących. Na rynkach wschodzących 37 proc. konsumentów znających kryptowaluty używa lub posiada kryptowaluty, w porównaniu do 29 proc. na rynkach rozwiniętych.

Główne motywacje to zysk finansowy i wiara w kryptowaluty jako przyszłość usług finansowych. Najsilniejszą motywacją do posiadania i korzystania z kryptowalut jest wstąpienie na „finansową ścieżkę przyszłości” (42 proc.) i tworzenie bogactwa (41 proc.) – obie motywacje nastawione są na przyszłość.

 

Karty kryptowalutowe i nagrody kryptowalutowe są atrakcyjne. Wśród obecnych właścicieli kryptowalut 81 procent jest zainteresowanych kartami powiązanymi z kryptowalutami, które umożliwiają przesyłanie i wydawanie kryptowalut u sprzedawców, u których robią zakupy w taki sam sposób, jak karty debetowe lub kredytowe. 84 proc. interesuje się kryptowalutami, które pozwalają im otrzymywać kryptowaluty jako nagrodę za płatności kartą.
    Konsumenci są skłonni do zmiany banków w poszukiwaniu produktów kryptowalutowych. Na całym świecie 18% respondentów stwierdziło, że prawdopodobnie lub z dużym prawdopodobieństwem zmieni swój główny bank na bank produkujący kryptowaluty w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Dotyczy to zwłaszcza rynków wschodzących, gdzie udział ten wyniósł 24 proc. Wśród konsumentów, którzy już posiadają kryptowaluty, prawie 40 proc. jest skłonnych przejść do innego banku.

 

You may also like

Leave a Comment